رواية جرح صبا الفصل السابع 7 الجزء الثاني بقلم حور طه


 رواية جرح صبا الفصل السابع 7 الجزء الثاني بقلم حور طه


 البارت 7 من رواية جر💔ح صبا الجزء التاني 


في المساء في قصر يلدرم تتم حفله زفاف صبا ودرمان

كان الكل مبسوط ويرقص في حفل الزفاف وكان درمان يرقص مع صبا بطريقه رومانسيه لكن صبا كانت تحاول الابتعاد عنه ولا تتقرب منه كثير واستمر هذا الحال الى حين رات كاران ياتي بدات تبتسم وتتحول تماما من انسان جاف الى شخص لين وعاطفي جدا كانت ترقص مع درمان وتتقرب منه وتتمايل بحركات بالكاد اقول انها مستفزه


 درمان باستغراب:: انت بتعملي ايه


 صبا بنظره رقيقه::  برقص مع جوزي  حبيبي


درمان بتعجب ::كل مره بتدهشيني اكتر من المره اللي قبلها هو انت فعلا ما حبتيش كاران


 صبا وهي تنظر الى كاران بطرف عينها ::قلت لك  كاران الطحان ما كانش اختياري ازاي هحبه


درمان باقتناع :: انا هخ,لص عليه  وهنرتاح منه للابد 


صبا:: ما افتكرش انك هتقدر تعمل ده ؟


درمان لسه ما شافش كاران وبثقه:: رجالتي بيدوروا عليه في كل مكان ورقبته هتكون هديه جوازك يا عروسه


 صبا تشاور بعنيها على كاران::  ما فيش داعي رجالتك يدوروا  لان هو جه برجليه  لحد هنا 


 درمان يلتفت  ويشوف كاران  وبانفعال::  ازاي تتجرا انك تدخل هنا 


وقبل ان يقترب من كاران ويضر,به اوقفه صوت يلدرم:: درمان؟؟ كاران في حمايتي دلوقتي وانت مش هتقرب عليه


 درمان يكتم غض,به بداخله ويقترب من كاران و بصوت منخفض:: مش عايزك تتامل انك تعيش كثير


كاران نظرات تحدي ::المهم انت تعيش


 درمان بتريقه:: الزوجه السابق جاي يحضر فرح مراته احييك على شجاعتك بس عايز اديك نصيحه لو فاكر ان اللي انت بتعمله ده بطوله وهيهزني تبقى غلطان


 كاران بسخريه:: طيب اسمع  بقى نصيحه الزوج السابق؟  الدكتوره بتمدد على الطاوله من اول ليله انتبه


 درمان::: مين عالم عملت فيها ايه خليتها تكرهك بالشكل ده وتحاول تق,تلك بدل المره اثنين وثلاثه


كاران وهو يختلس النظرات بحز,ن لكن يخفيها بقلبه:: لا الدكتوره مش محتاجه لسبب علشان تدخلك  اوضه  العم,ليات &مبروك يا عريس







 💗وبعد انتهاء  حفل الزفاف  في غرفه دارمان 💗


درمان ::في عروسه ليله دخلتها تلبس ترنج؟


 صبا وهي بتلم شعرها  امام المراه::  اااه في انا ولحد 

ما تق,تل كاران الطحان مش هتلمس الشعر مني


درمان يقترب منها:: لما يجي الوقت المناسب هخ,لص عليه لكن دلوقتي انت مراتي 


صبا تضع يدها بصدره وتبعده عنها بهدوء ::لما يجي الوقت المناسب بتاعك ده انا هكون مراتك لكن دلوقتي لا


درمان:: لو اكتشفت في يوم من الايام انك بتخدعيني وانك لسه بتحبي كاران الطحان هخليكي تتمني المو,ت ومش هناوله لك


صبا وهي تستعد للنوم ::وفر طاقتك وتهد,يداتك دي ل ابن الطحان اللي جاء ووقف قدامك وكانه بيقول لك لو تقدر علي  حاجه اعملها


درمان يخرج من الاوضه بغ,ضب وهو لا يتحمل سماع اسمه ويرغب في ق,تله اكثر من قبل


💗💗💗💗 في المشفى 💗💗💗💗💗

 

حسن::  انا عارف ان اي حاجه ممكن اعملها مش هتخليك تسامحني بس انا؟؟


كاران بوجع:: لا لا سيبك من المسامحه والكلام اللي مش جايب همه ده خلينا في المهم في الشغل


حسن ::كاران اسمعني اديني  فرصه اتكلم


كاران بانفعال:: اتكلم سمعني الكذبه الجديده اللي عايز تدخل عليا بيها


حسن:: واضح ان حاجز الثقه اللي كان بيني وبينك اتهز ومهما اقول انت مش هتصدقني


كاران اعصابه لا تتحمل اكثر ويضر,به بو,كس ويقع على الارض وبزعيق::عايزني اصدق ايه ان صاحبي اللي كنت بعتبره اخويا كنت مامنه على روحي يطلع هو الشوكه اللي كانت في ظهري كل السنين دي وانا مش حاسس ما فيش حد قدر لحد اليوم ده يخدعني بالشكل ده زيك


حسن يقوم ويصد ضر,به كاران التاليه:: قلت لك اديني فرصه اشرح لك انا ليه عملت كده؟؟


كاران بغ,ضب يضر,به بو,كس تاني:: ده انا اللي هشر,حك لو ما قلتليش حالا عملتوا ايه في نادر


  كل الضر,ب اللي حسن اخذه ده ومش عايز يرد عليه

 ويضر,به فهو مقدر مدى الو,جع الذي يشعر به الان:: حتى لو مو,تني انا برده مش هرد عليك واتخانق معاك واضر,بك

علشان طول عمرنا بنتخانق لبعض مش بنتخانق مع بعض


كاران يسيبه وياشر  باصبعه بتحذير:: لو عرفت ان ليك يد  في خطف نادر مش هرحمك يا حسن انت فاهم


حسن يتالم من ضر,بات كارون له:: انا ما اعرفش نادر فين وما ليش اي علاقه بخطفه


كاران بانفعال يمسكه من ياقة قميصه:: اوعى تكون فاكر اني ممكن اصدق كلمه واحده انت ممكن تقولها بعد الان


 حسن بانفعال بعد كاران عنه:: انت لازم تصدقني انت ليه ما فكرتش انا لحد دلوقتي ما اتجوزتش& ليه رافض تسمعني


كاران ::كان قدامك سنين كتير تيجي وتتكلم فيها لكن دلوقتي خلاص فات الاوان على اي كلام ممكن تقوله

مافيش حاجه هتقولها هتمحي خيا,نتك ليا يا ك,لب اسيادك


كاران ينهي كلامه ويسيبه ويمشي


 حسن يجلس على الارض بضعف:: انا بقيت ك,لب ليهم لاني ما كانش عندي حل تاني كان لازم ابقى الك,لب الوفي لاسياده& سامحني يا ابن الطحان عمري ما فكرت اني ااذ,يك


💗💗💗💗 عند كامل الشهاوي 💗💗💗💗







عامر:: كاران كان محتفظ بمخازن السلا,ح بتاعته وما كانش بيستخدمها بس عرف امتى يستخدمها


كامل ::كاران الطحان خارج من الس,جن وعارف هو عايز ايه هدوءه واستسلامه ليلدرم مش مريحني؟؟؟


عامر:: قصدك تقول ان ده الهدوء اللي قبل العاصفه وانه ناوي على حاجه؟؟


كامل:: ده بالتاكيد ناوي على حاجه وعلى حاجه كبيره كمان؟؟


عامر ::تحب يا باشا اراقبه وبكده تبقى عنينا عليه لو خد اي خطوه ضد,نا نتصرف معاه


كامل ::عارف يا عامر انا جبتك تشتغل عندي ليه برغم انك كنت الدراع اليمين لخالد البحيري؟؟ علشان كنت حاسس ان عندك شويه عقل عشان لما قررت تبعد عن الطرفين في وقت ما المطحنه كانت شغاله علشان تنجي روحك تفكيرك عجبني وقتها


عامر ::واتمنى ان تفضل نظرتك فيا  كده علي طول  يا باشا &انا عملت ايه بس


كامل بانفعال ::علشان بدات تتغابى انت فاكر ان انت ممكن تراقب كاران الطحان وتعرف عنه حاجه هو مش عايز حد يعرفها


عامر:: معاك حق يا باشا كاران الطحان ما ينفعش الواحد يستخف بيه بس انا قلت؟؟


كامل يقاطعه:: انت ما تقولش ؟انت تنفذ وبس خلي عينك على صبا وعلى طاهر


عامر ::طيب طاهر وفهمتها لكن صبا هي دلوقتي متجوزه درمان ايه هيكون علاقتها مع كاران الطحان علاقتهم شبه انتهت


كامل ::طاهر وصبا هم حلقه الوصل بتاعه كاران الطحان هم شر,يان حياته فهمت


عامر::تحت امرك يا باشا بس احنا هنتصرف ازاي لو درمان عرف ان انت اللي خرجت كاران من الس,جن


 كامل ::درمان كده كده هيعرف ولحد ما يعرف  لازم اكون فكرت كويس قوي انا هعمل معاه ايه ؟؟واكون سابق بخطوه


✍️✍️✍️✍️✍️بقلمي حور طه ✍️✍️✍️✍️✍️✍️


خلونا نصلي على الحبيب قلبك يطيب


     الفصل الثامن الجزء الثاني من هنا

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا على التليجرام من هنا

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×